Måndagsmys

Idag har varit en ganska vanlig dag med ovanliga händelser. Jag var i skolan,
som vanligt, andra lektionen var inställd för att läraren var sjuk, som vanligt.
Men när jag kom hem gjorde jag mig iordning för sedan bar det av till fotografen
med min familj. Vi skulle ta familjeporträtt. Det var riktigtroligt faktiskt, men gud
vad varm man blir. Jag förstår inte hur fotomodellerna klarar av det! Haha...

Just nu sitter jag här vid min rosa dator och har precis ätit vårrullar, MUMS!
E sitter i min systers rum och kollar på Topmodel med henne. Det ända jag hör är
massor av tjejskrik. JOBBIGT! Kan man verkligen skrika så mycket? Aaahh!

Det får mig att tänka på scenen i vänner då Rachels vänner kommer och skriker av glädje
till varanda varavpå Pheobe och Monica sitter i cafésoffanoch skriker " Look I have elbows".
Haha det är nog roligare om man ser det! Kolla på det avsnittet, mycket rolig tidsfördrift! 
Dålig kvalité men här kan ni se avsnittet här.


Nu ska vi klippa min systers peruk som hon ska ha på sin carabet i skolan. Hon ska vara
Agnes Nicole Winter. Önska oss lycka till!


Ciaó

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0