System shutdown

Åh, E var så snäll att göra ett inlägg till mig för att vårt modem
har gått sönder, INTE bra med andra ord.
Man känner sig lagom handikappad utan internet, suck. Just nu
kan jag blogga då jag sitter i skolan och borde egentligen skriva på
mitt arbete men det får vänta några minuter till.

Okej, om jag sedan ska förklara gårdagen för er så bakade jag
otroligt goda cupcakes. Med bounty i, med tanke på att jag skriver
i skolan så kan jag inte lägga upp någon bild på mina cupcakes
men här är en bild på Leilas bountycupcakes


Mina såg lika läckra ut som dessa, bild kommer upp i helgen då jag
åker hem till pappa vilket också innebär att jag får internet. JIPPI!

Igår träffade jag även E på kvällen och vi åkte till Coop och handlade,
vi är där väldigt ofta nu för tiden ;)

Igår var jag också i skolan som vanligt och efter att ha haft
EN lektion gick jag, E, P och T på dansföreställning, lite roligt
med torsdagsunderhållning.
Efter skolan åkte jag och E ner till stan för jag skulle hitta en
födelsedagspresent till A men kom hem med oönskat resultat.
Istället kom vi hem med massor av gott godis, som förövrigt min
syster kastade sig över så fort jag steg innanför dörren.

Ja det var ungefär min dag igår, det blev ett långt inlägg!

Ciaó

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0