Till min förskräckelse...


Upptäkte jag igår att den utbildning jag sökt i Båstad kräver ett test, eller snarare
2 tester. Ett praktiskt och ett teoretiskt prov. Jag ska kunna olika fackuttryck, olika
skär och hack tekniker och en hel lista full med saker som bara var exempel på vad
som kunde komma. De tipsade om en bok som jag skulle plugga till och allt detta
ska jag göra till slutet av maj. Hur ska jag hinna?

Jag känner att jag har lite smått panik!!
Häromdagen var det E som fick ett mail där det stog att hon behövde arbetsprover
dit hon sökt och vi båda tyckte det var synd om henne, när jag sedan fick mitt mail
bestämde vi oss för att det var mer synd om mig, då jag hade mer att göra.
MEN det är faktiskt fortfarande synd om E då hon också har sin uppgift kvar!

Jag som trodde att allt hade lugnat ner sig lite grann i alla fall, men icke sa nicke!

Ciaó

Kommentarer
Postat av: E

Lite sympati till mig, Yippi! (:

2010-04-27 @ 17:43:20
URL: http://emmafriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0