Älskade syskon





( det fick bli 2 gamla bilder då jag sitter vid pappas dator)

Mina SMÅsyskon har börjar skolan/dagis. Båda 2. Mathilda börjar gymnasiet
idag. Hon är stor nu. Det är helt galet, om 3 år tar hon studenten.
& min lillebror började på dagis i onsdags förra veckan, han börjar också bli
stor, eller större i alla fall. Haha!

En till som börjar skolan idag är min bästa vän E, hon ska ringa mig sen och berätta
hur det var, SPÄNNANDE!
Själv börjar jag inte skolan förren om 1 vecka, innan det blir det jobb och lite annat
smått och gott. Men med tanke på att min utbildning är på distans och att jag redan
har böckerna tänkte jag tjuvstarta lite innan och börja läsa redan denna vecka.
Jag är helspänd på hur min utbildning kommer bli, jag hoppas och tror på att den
kommer bli bra!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Den kommer bli hur bra som helst, håller tummarna!

2010-08-23 @ 16:48:06
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0