8 dagar kvar till julafton..


Idag är det 8 dagar kvar till julafton!

Duschen står och värmer upp för snart ska jag göra mig i ordning.
Det blåser STORM här hemma och jag fruktar för att ta mig till jobbet,
som för övrigt blir en väldigt lååång och rolig dag. Det är nämligen klubbdag.
Jag har aldrig jobbar på klubbkväll tidigare så det gör jag med glädje. Det 
hände en rolig sak igår. Jag och min syster sitter och äter i köket.
Då frågar hon när jag kommer hem i morgon. Varpå jag svarar halv 10 ca! 
Va?! oj så sent. Varför, Säger hon då. Det vet du för det har vi pratar om hela
veckan. Då säger lillasyster:

Just det, du ska ju på bokklubb!

Helt seriös är hon och det roliga är att hon menade det också!
HAHAH, Min syster ger mig vardagsglädje!



Älskade lillasyster!

Nu är duschen varm! Ha en underbar torsdag och njut av det det är jul!
Det är det bara en gång om året...



Kommentarer
Postat av: Paulina

Du har också fått äran att jobba idag på klubbkvällen ;) Fast själv börjar man inte förrän kl 14, så jag är ganska nöjd faktiskt trots att det aldrig är kul att komma hem och gå och lägga sig direkt :P

2010-12-16 @ 09:29:24
URL: http://pauislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0