Julaftonsmorgon


Igår jobbade jag heela dagen lång och jag var helt slut när jag kom hem.
Dock hade min faster med familj kommit så det blev lite snack, god mat och
lite torsdagsmys. Inte helt fel det heller.

Idag är det julafton. Tiden går alldeles för snabbt och jag tyckte inte det
var länge sedan man firade jul.
Om några timmar ska jag byta julklapp med bästa vän. Vi har träffats jättelite 
den senaste tiden vilket varit lite tråkigt tycker jag. E har jobbar halv 9 till 3 och har
hon inte jobbat så har jag jobbat till sent och sedan är man helt slut. Men några
timmar försöker vi klämma in lite här och var. Som idag tillexempel. Men kan ju inte inte
träffa sin bästa vän på julafton..

Sedan kommer även min farbror med familj i dag och det blir också lite trevligt! Då blir
det julmat men framförallt blir det gott julgodis.
Då är det som Monica i vänner säger
"Yummy yummy yummy, I've got love in my tummy."


Nej om man ska hoppa in i duschen innan släkten ska låna den ? Låter som en bra idé.
Ska nog smyga bort i köket och knycka något gott. Jag är hungirg!



God jul mina kära vänner, njut av dagen och ta tillvara på det ni har!



Kommentarer
Postat av: Therese

söt du är fia !!

2010-12-27 @ 11:50:21
URL: http://toasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0