Nedräkning..


Nu är det ENDAST 2 dagar kvar till julafton! Dagen börjar med att
jag är ledig, skönt för att jag har massor att göra!

Om 30 minuter ska jag åka och julhandla. Jag ska hjälpa min snälla
pappa med det för att han hjälper mig så mycket, så det så ! Efter det
blir det hem, packa upp varorna, städa huset, lägga in sill sedan ner till
stan för då ska jag fräscha till mig i håret och gå till min frisör. Sedan är
det hem och fortsätta med något nödvändigt. Imorgon är det jbb igen
och egentligen skulle jag varit ledig men ändrade planer! Nu måste jag
packa klart min väska för det är även bytesdag idag så pappa, here I come!

Vi kanske hörs ikväll. beror på hur trött jag är men annars får ni ha en helt
underbar onsdag och njut av att det finns snö ute och att tomten snart kommer.
Förövrigt så hade vi -16 grader igår när jag åkte från jobbet. Brrr vad kallt.
Idag vet jag dock inte hur kallt det är. Men återkommer...


Älskar gamla filmer! Pippi är BÄST helt enkelt !




Kommentarer
Postat av: E

Jag ÄLSKAR dig ;)

2010-12-23 @ 18:42:06
URL: http://emmafribergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0