Jaja


Jag vet det går inte frammåt på min blogg, det ända som ändrar
sig är datumen som bara springer förbi. Jag vet inte vart jag ska börja ,
jag tror det får bli i form av bilder. Ni får se vad jag hittar på, MEN inte
nu, för solen skiner och jag vet inte vad jag ska göra. Saft kanske?
Jag gjorde saft häromdagen och den blev hur god som helst! Idag blir
det nog svart vinbärssaft! MUMS! Älskar det. Vi får se. Bilderna
kommer nog i kväll efter att jag packat för i morgon åker jag till min
älskade mormor. hon fyller 60 på fredag och det ska firas med dunder
och brak! Nu ska jag göra något vettigt och jag hoppas att jag kan ge er
en uppdatering eller 2 ikväll. 

Ha en super trevlig dag ute i solen!
Vi ses ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0