Bilder & veckan


Jag vet att jag lovat bilder på mycket nu men i
morgon kommer de. Min mamma tog superfina
bilder på lillebror häromdagen som jag vill visa er.
De kommer också upp då!

Så här kommer mina dagar se ut nu innan studenten:

Måndag: Ullared & plantera blommorna jag köpte idag (söndag)

Tisdag: Till skolan och fixa lakan till flaket, pyssla ljusstakar
& hem till pappa och fixa det sista i mitt sommarställe.

Onsdag: Till Växjö och vara moraliskt stöd åt E som
ska på skolintervju.

Torsdag: Fixa det sista, stryka klänning, packa allt,
fixa fint och grönt till flaket, vara lite lagom nervös!

Fredag:     STUDENTEN!!!


NU måste jag sova då jag ska upp halv 7 i morgon bitti!
GODNATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0