Min dag


Min dag idag har varit Söndag, som för alla andra! Den har sett ut
såhär:

Vaknade av att E ringde på hemtelefonen, undrade vad jag gjorde, frågade
om vi skulle till maxi, svarade ja, gick upp och kissade, tog på mig kläder,
tvättade av ansiktet, tog en macka med skinka, borstade tänderna och knöt
på mig skorna, gick ut till bilen, körde hem till E, hämtade henne, åkte till
maxi, handlade bok mat och tuggummi, körde hem, släppte av E på vägen,
körde hem, tog på mig bikini, smörjde in mig med solkräm, la mig i en solstol
vid poolen, solade, badade, solade lite till, åt lunch, åt fruktsallad, kollade mitt
trädgårdsland, badade igen, solade ännu mer, började läsa Martina Haags bok
Martina- koden, solade samtidigt, ringde E, mamma ringde, satt i eftermiddagssolen
och mös för mig själv, läste ut boken jag började på, tog lite kort, åt kvällsmat,
duschade, tog på mig rena kläder, satt några minuter vid datorn, smsade E,
gick hem till mamma för att hämta nya skor, mös med lillebror som i stort
sätt kan gå själv nu, cyklade hem till pappa med nya skor i cykelkorgen, tog bilnyckel
och plånbok, körde till camping där E befann sig på jobb, körde till Coop och handlade,
körde hem E, körde hem till mig, visade pappa mina nya skor, la fram jobbkläder
till i morgon.
NU sitter jag här..

Livet sägs vara underbart och jag känner mig lycklig!
Sommaren är äntligen här på riktigt!



Lata dagar vid poolen


Toppa tårna i vattnet


Martina- koden, lättläst och rolig bok


Mina nya FANTASTISKA skor, I love them! De är så jag..

Nu ska jag kolla ett avsnitt Brothers & Sisters sen blir det sängen för
i morgon är det jobb!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0