Ny dag


Idag är det lördag och jag väntar i 20 minuter till innan jag slår på TVn.
Det är dessa människor jag ska titta på idag och jag har längtat ett ganska
bra tag nu..


(bildkälla google.se)

Idag är det deras bröllopsdag och det ska jag följa med spänning.
Jag såg på nyheterna imorse att det var en kvinna som bestämde sig
för att gå på Victorias bröllop. Det komiska i det hela var att hon
bestämde sig för detta den dagen Victoria föddes, det vill säga för
32 år sedan (snart 33 år).
Snacka om att vara kungafamiljen trogen i alla dessa år!

Nu laddar vi och jag måste få tag på E, det hände något innan och jag
har inte hört av henne sedan dess...

Dagen går i KÄRLEKENS tecken och det firas på stort!
Nu hörs vi lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0