sömn


Nu sitter jag hos mamma, det är bytesdag idag och jag har inte
packat upp för jag ORKAR inte! Istället kollar jag på
Brothers and sisters. Det är superbra!

Imorgon ska jag plugga, lägga in sill med mamma till midsommar
( jag äter dock inte sill men det är lika kul att göra den själv:) )
Och självfallet ska jag kolla på det kungliga bröllopet. I morgon lär
jag sitta klistrad framför tv HELA dagen så plugg får det bli på
morgonen och på söndag!!

Nu ska jag se om jag får igång B&S igen för jag var tvungen att
vänta 54 minuter. Det är så på den sidan jag tittar på. Man får se 72
minuter sedan måste man vänta 54 och jag har några minuter kvar!

Vi hörs i morgon gott folk, sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0