Storstäd och frukost


I några dagar har jag STORSTÄDAT. Garderoben, mitt rum,
arbetsrummet och systers rum. E har även hjälpt till vilket jag
tackar stort för!
Snart måste jag fortsätta och allt detta gör vi för MIN student,
tänk er nu är det bara 9 dagar kvar och jag har inte en enda
skoldag kvar. Måste dock åka in för att hämta lite saker och tömma
skolans dator som jag fyllt duktigt på 3 år :)

Nu äter jag pannkakor till frukost och det är mumsgott!

Senare idag eller i veckan har pappa lovat att jag ska få sätta
ihop mina planteringslådor. JIPPI!

Nu ska jag fortsätta, vi ses snart!



Kommentarer
Postat av: Eva Nazemson

Jag skulle också behöva storstäda :)

Men det är skönt när man väl är färdig.

2010-06-02 @ 11:17:31
URL: http://www.finest.se/evanazemson
Postat av: Suneeta & Chanel

Hoppas att du får en fin studentdag!!

2010-06-02 @ 11:36:50
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0