Greklandsresa

Nu får ni en sammansfattning av mig från resan med bilder och allt!
Det blir lite upprepningar men här får ni det i ett större sammanhang.

Söndag:
Vi gick upp vid 4 på morgonen för att sitta i bilen vid 5. Åkte
till flygplatsen, checkade in och satte oss på planet. Jag var
hur trött som helst och somnade till då och då. Men sov inget
vidare. Vaknade då vi fick mat på planet, Ris med kyckling
och röd curry. MUMS!
Landade och slogs av en värmechock, in i transferbussen som
skulle ta oss till hotellet, ca 15 minuter tg det. Framme på hotellet
fick vi vänta en stund på vårt rum och under tiden fick vi
champange...



Vi packade upp, tog en rundtur runt hotellet och gick sedan och
åt middag.

Jag måste tyvärr avsluta IGEN för internet krånglar och jag orkar
inte att mitt inlägg försvinner igen. Fortsätter så snart jag kan !

Hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0