Måndag = pooldag


Idag vaknade jag, gick ner och åt supergod frukost och sedan la jag mig
vid poolen. Där låg jag sedan hela dagen, hur skönt som helst och det
va så varmt och gott i solen att jag somnade. Jag har nog inte somnat i
solen sedan jag var ett barn. HUR SKÖNT SOM HELST!

Hur som helst, till lunch åt jag en ciabatta macka med en stek till & pommes.
Den var också jättegod, jag känner verkligen att jag lyckats med mina
matval hittills. Åh jag är duktig! :)

Efter lunch solade vi lite till och sedan gick vi ner och bokade manikyr och
pedikyr, imorgon ska jag få fina naglar!

Sedan gick vi upp på rummet igen för att göra oss iordning till middagen.
Ikväll åt jag Souvlaki med tsatziki. Åh så gott!

Sedan åkte vi tillbaka till hotellet i ännu en galen taxi och nu sitter jag här
på golvet utanför mitt hotellrum, syster sover därinne och vi har öppen dörr,
GALEN hela världen kan vara!


Souvlaki med ris, pommes och tsatziki. Jag har matfest varje dag!

Ciaó

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0