Mitt trädgårdsland

Efter en dag ute i trädgården har jag nu kommit in och tagit en
varm och skön dusch.
Idag har jag planterat solros, gräslök,rädisa, morot, ruccola och
satt min potatis.
GOTT! Nu ska man bara vänta ett X antal veckor innan man kan
plocka upp dessa små juveler från jorden.

Ute på altanen i krukorna har jag stor påverkan på vad som ska
planteras och inte planteras, det är en sådan lycka att se hur
olika saker kommer upp från jorden efter en kall vinter!
Mina rabarber växer så det knakar och förra året såg de ut såhär
precis innan alla blad slog ut, på den andra bilden ser vi hur 
min rabarber ser ut idag...

   

Tänk vad många goda pajer jag kan göra i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0