Ny dag

Oj vilken konstig natt jag har haft igen!

Godmorgon förresten...
Jag har vaknat och somnat om vart annat och inte sovit
direkt bra men det sjuka är också att idag är jag inte ett
dugg trött. Jag får det i alla fall inte att gå ihop.

Idag ska jag till skolan, har endast 2 lektioner.
Men dock lika viktiga. Matten är i alla fall ganska viktigt
för mig då jag behöver gå igenom lite till provet.

Efter matten har jag svenska och då ska jag och T fortsätta
på vår powerpoint presentation. Det är ganska kul faktiskt!

Efter skolan åker jag hem och då ska jag träffa E och vi ska
sätta oss och plugga i eftermiddag. Vi båda har ganska
mycket att göra, SUCK!



Bild på mig och E från hennes 18 års dag!

NU blir det pannkakor till frukost. GOTT
Desperate housewives väntar.
Ses i eftermiddag när jag är hemma.

Ciaó


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0