Ny (jobbig) dag

Idag är jag hur trött som helst!

Jag börjar känna att min förkylning börjar smyga sig
närmare och närmare för att komma med sina snor attacker.
Jag kände av det i halsen redan i söndags men trodde det
bara var tillfälligt. Hoppas att det släpper snart. SUCK!

Idag har jag mitt efterlängtade prov i matematik, eller inte?
Men jag håller tummarna på att det ska gå bra.

När jag kommer hem ska jag fixa mina naglar för efter
allt grävande igår ser de förskräckliga ut...
Jag ska också baka och det vet jag att jag ska för jag har
inget plugg till imorgon onsdag? Det tror jag inte i alla fall.

Men men, nu är jag jättehungrig och måste äta något innan
jag ska gå till bussen.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0