1 advent


Idag är det första advent. I alla fall i 1 ½ timme till. Jag sitter här och myser
i min ensamhet! Familjen sver och jag gör lite nödvändigheter. Ikväll har jag
städat i (nästan) alla skåp vi har i vårat kök. Lite jul bestyr sådär. I helgen har
jag firat T som fyllde 19 i fredags. Lördag gick åt till att julpynta lite lätt här hemma
och vårat hur är SUPERMYSIGT!

Idag var det julskyltning i vår stad, jag och bästa vän gick ner en sväng för att
kolla läget och det va som det brukar vara. Mycket folk och mysig stämning...

Nu sitter jag här och ska skicka iväg ett mail innan jag stänger ner datorn för kvällen.
Jag är inte riktigt trött än så för att trötta ut mig lite till ska jag nog städa och rensa min
garderob. Vi får se hur det blir med den saken, jag kanske bara sätter min fot därinne
innan jag ångrat mig.

Imorgon ska jag plugga lite. OCH städa klart. Självklart ska jag träffa E och vi får se vad
vi hittar på för kul... På lördag åker jag upp till kalla UMEÅ för att tenta av 2 kurser. Där
är det jättekallt, 17 minus grader. BUHU, hur ska jag överleva? Tycker det är kallt
hemma hos oss och vi har -5. Hur ska detta gå? Ikväll blåser det dessutom lite lätt snöstrom
så jag håller mig innanför dörrarna med ljusen tända och härlig julmusik!



OCH förresten, det är bara 27 dagar kvar till julafton!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0