Jul är här... (SNART)



Det var ju såklart kanel och vaniljbullar jag bakade härondagen. Detta är
en gammal bild då jag inte hunnit lägga över de nya på denna datorn,
(pappas arbetsdator)
Idag har jag och E varit i HBG på lite äventyr.
Imorgon blir det jobb, KATCKIIING! Kommer sitta fint i plånkan med lite extra
pengar nu innan jul. Tur att jag redan köpt alla julklapparna. Smart där ni ;)

Förövrigt planerar jag jul för fulla muggar. Jag har mer anvar detta året då vi
ska ha julen här hemma i år med hela pappasläkten. Åh vad jag längtar!
Nej nu ska jag ladda ner senaste avsnitten av Desperate Housewives och
Brothers & Sisters för ikväll ska jag absolut inte göra någonting!

Ha en underbar MÅNDAG och njut av kvällen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0