Min enda tanke..


Jag har varit frånvarnande ett par dagar på grund av ett x antal orsaker.
Okej, jag tar det från början..

Min födelsedag började dåligt, jag vaknade på bra humör, det svängde snabbt
då jag och lillasyster bråkade. Sedan blev det ju absolut bättre då jag träffade
P & T i Helsingborg för en födelsedagsfika. Mycket snack och mys och dagen
slutade med kvällstårta med mamma, A och lillasyster. FÖDELSEDAGSMYS!

Sedan har jag varit uppslukad av plugg i ett par dagar, denna vecka är det
desserter som gäller. Jag trodde att jag kunde en del, där trodde jag fel. Jag ska
göra en suffle och det är sjukt svårt. Har fått göra om den 2 gånger redan och båda
gångerna har misslyckats, men jag ger mig inte och i morgon ska jag ge mig på ett
nytt försök.

I serievälden just nu håller jag på att kolla ikapp de avsnitt jag missat. Just nu är det
Gossip Girl som står på menyn!



Imorgon blir det lite plugg, sedan är det ju även bytesdag och jag går till pappa!

En sak till funderar jag på, vilka är ni som läser min blogg?
Lämna en kommentar för det är alltid kul att veta vilka ni är :) !



Kommentarer
Postat av: Paui

Men shit... Var din mamma och Andreas borta denna gången också? Eller hur gjorde idioterna nu? :S

PUSS

2010-11-12 @ 10:20:14
URL: http://pauislife.blogg.se/
Postat av: josie

jag läser din blogg fia, pusss / josie

2010-11-12 @ 23:49:52
Postat av: Therese

jag :)

2010-11-14 @ 21:35:14
URL: http://toasts.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag med :)

2010-11-15 @ 13:54:07
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0