Min husmus...


Min husmus har varit i farten och detta är för att jag inte alltid hinner.
Tur att någon annan hinner åt en då ;) Ibland önskar jag att jag hade en
assistent som fixar allt såndär. Men men, idag har jag som sagt "dagit in stålarna"
som min fina vän så fint uttryckte det. Mellan 9 och 16 har jag jobbat idag och
jag är helt slut. Efter jobbet åkte jag direkt till mataffären för att handla lite mat
sedaan hem och nu sitter jag här och pluggar, tog en liten paus bara men nu
ska jag fortsätta.

Regnet smattrar mysigt på rutan, snart ska jag äta biffstoganoff och ikväll blir
det mys med en kopp te och dumburken!

Ha en underbar tisdagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0