Surprise

HELLO EVERYONE. Sofia bloggar inte ofta nuförtiden för hon är upptagen med
att dra in lite stålar och när hon inte är på jobbet är hon to busy study. Därför
är jag här för att hjälpa till. Sofia håller på med allt från matlagning till
julklappsinslagning just nu. Hennes mamma har redan plockat upp julgranen och
pyntar runt om i huset. Det är väl mysigt med en LÅNG jul. ;) Jag har kanske glömt
vem mullvaden är som skriver här. Det är E i hög person som kidnappat Sofias
blogg för att uppdatera hennes hektiska liv. Jag kommer inte säga till när jag skriver
nästa gång men vi kommer helt klart att höra från mig igen.

- E

Kommentarer
Postat av: Bike Maintenance

Nice security code. Does it work?

2011-06-02 @ 07:53:12
URL: http://bike-maintenance.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0