Tisdag klockan tretton noll noll


Sitter i E´s soffa med täcket runt om mig. Jag är så frusen av mig
+ att här är kallt. Vi ska elda lite i den öppna spisen för att få lite värme.
SKÖNT!

Idag ska vi träffa C innan hon åker till varma Thailand. Så fuskigt...

Nu ska vi kolla klart på CHICAGO. Började på den igår och jag satt och log
genom hela filmen, till jag somnade! Den är fruktanvärt bra och jag funderar
på att lägga en beställning på cdon redan idag. Har fraktfritt hela veckan
så ska kanske passa på.

Nu ska jag fortsätta titta på filmen så att jag inte missar något!




Kommentarer
Postat av: Erlingvanessa

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2010-12-17 @ 15:47:24
URL: http://erlingvanessa.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0