tjugoförsta november tvåtusentio

men TJAAA , mathilda här, "soffes" sisssie.
Just nu sitter jag här på sofias blogg och skriver, jätte lökigt, i knoooow (y)
anyway , ni som läser bloggen är ju säkert intresserade om VAD hon gör, och
de ska jag berätta nu ,elller ja skriva . Sofia är just nu på sitt rum och stor städar,
hon har på sig en snygg outfit, med hennes snygga outf...

Mathilda blev lite arg/besviken för jag la mig i, därför får jag själv
avsluta det hela. Det gör jag med att säga att min lillasyster är
den bästa!



Älskade lilla lillasyster! Du är det bästa jag har, glöm aldrig det...




Update: Det har hänt något med min blogg under dagen, därför lite
krångel med både inlägg och uppdatering...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0