Zzz...



Jag är trött på människor...
Jag är trött på att jag inte fåt någon sömn...
( för undantag inatt då jag sov som ett barn mellan 01 och 10)!
Jag är trött på att det tar så lång tid att ladda ner filmer...
Jag är så trött på att detta egentligen är värdsliga saker...
Jag är så trött att jag inte orkar göra frukost till mig själv, därför har jag
nu gjort ett kopp CHAILATTE. Jag fyllde den största koppen jag äger,
den rymmer nog lite mer än ½ liter...
Jag är trött på all ny musik, därför lyssnar jag på gammal musik...
Jag är trött att min födelsedagspresent redan är sönder vilket betyder att jag
måste åka till väla och byta den. SUCK...
Jag är så trött att jag inte orkar göra något, därför ska jag ta min halvliterskopp,
mitt täcke och en bra serie, bädda ner mig i soffan och sitta där ett tag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0