Lördag kväll


Just nu sitter jag och väntar på att C ska höra av sig så vi kan sticka.
Idag ska jag hem till S för lite drinkar och trevligt umgänge. Det ska
bli kul. Efter att ha varit isolerad med plugg kan detta behövas... Nu är
jag helt iordninggjord och ska snart sticka.

Anledingen till mitt inlägg innan idag är för att min blogg hade verkat
lägga av men tydligen inte! Det löste sig och det va ju skönt!

Idag har jag varit på Väla med T och det var mycket trevligt. Vi hade en
bra stund tillsammans. Hon kom till mig i morse för jag skulle hjälpa henne
med matte, vilket alla vet är matte min starka sida, eller inte? Inte matte c
i alla fall ! Men men, vi drog till Väla och köpte underkläder och ett par byxor.
Askalas!

Imorgon blir det slappedag! Kanske väla med familjen, vi får se vad som
står på schemat! Ett måste är att fixa ute på Smultronstigen. Det behöver
rensas och fixas nu inför vintern. Har inte orkat eller hunnit tidigare så nu får
det bli av :)

Nej nu bär det av. Vi hörs kanske senare! Ha en supertrevlig LÖRDAG för det
ska jag ha!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för igår <3

2010-10-03 @ 14:11:04
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0