Min frånvaro


Ojojoj, detta har varkligen inte varit min mening att det skulle blir såhär.
Men efter att ha jobbar 25 timmar denna veckan + försökt plugga lite har
bloggen kommit i andra hand eller snarare 7 hand då jag haft allt annat
att tänka på !

Idag är det Halloween och ALLA mina grannar har gäster. Grannen mittemot 
har fjortisfest. De lyssnar på TECHNO och dricker öl direkt från burken. hmm ?
(jag vet för jag öppnade mitt fönster, lyssnade på deras musik och tjuvkikade
in i deras vardagsrum där de sitter, mohaha)

Det är som sagt ett full späckat schema för mig just nu och i min matlagningskurs
jag läser håller jag på med såser, skyer och buljonger. Ack vad svårt det ska vara
att göra en Hollandaise sås då! Men men, imorgon ger jag det ett nytt försök.
Dock under pappas uppsyn, han vet  ;)

Nu ska jag fortsätta att plugga i ca 30 minuter till sedan väntar Annie, Eric, Matt,
Mary, Lucy, Simon och Ruthie på mig för i 7th Heaven huset är det alltid full rullle!
Det påminner mig förresten om att jag måste ladda hem lite nya avsnitt av Christine!
Det får jag göra ikväll!

Ha en underbar kväll/natt och glöm inte ställa om klockan i morgon för då är det vintertid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0