Sängen


Några dagar frånvaro. Förlåt för det men...



Jag har haft minisemster och bara myst här hemma,
och inte haft en tanke på bloggen. Man behöversådana dagar ibland.
Bästa vän har kommit hem från Kalmar igen efter att kommit fram till
att skolan inte var något för henne. Det är helt ok!
Allt kommer att lösa sig så småningom, det gör allt här i världen...

Ihelgen lagade jag min första uppgift till kockskolan som var fisk & skaldjur,
ack så gott det var. Godare fisk har jag nog ALDRIG ätit i hela mitt liv.
Jag ger mig lite extra credit till mig själv för det där faktiskt.

NU ska jag hoppa i sängen för imorgon ska jag vara på jobbet halv 7! Det ni,
vi ska inventera på jobb därför den tidiga morgonen. Men jag ligger på det
lilla lugna. Lunchen är fixat, jag har kokat ris och till det blir det Thairesten
(MUMS på det). Jag har strukit min blus jag ska ha på mig i morgon &
lagt fram kläder. Like the old days with mum and dad!

Nu på kvällen har jag, pappa och lillasyster ätit lite kvällsfika. Finna nog
inget godare. Mackor med gott pålägg, jos och Chailatte.
Mmmummakardemumma!

Nej nu ska jag inte sitta här och slashasa mig längre, NU blir det verkligen
sängen och sova. Men först sängen och ett avsnitt av 7th Heaven.
Åh vilken bra serie!



Här befinner jag mig just nu, säsong 1!
10 säsonger återstår, åh gud det kommre ta mg ett ganska bra tag.
Men vad gör det om 100 år?

God natt mina vänner, sov så gott!



Kommentarer
Postat av: Paui

Juice* ;)

2010-10-18 @ 22:06:51
URL: http://pauislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0