Söndag


Åh idag är det söndag, vintertid OCH det regnar inte ute. Fast jag älskar regn.
Men jag hatar plugg just nu. Ska nog byta ämne för ett tag för jag har fastnat.
Jag har kommit på att jag älskar nog sönadagar. Det är nog den bästa dagen
på veckan tror jag. Det ger en ursäkt att inte göra NÅGONTING! Men tänk er
själva.

Kompis frågar.
- Vill du hitta på något?
- Vad ska vi göra?
- Vet ej, till stan?
- Nej, stan är stängt, orkar inte åka till väla. Vi tar det i veckan...

Alltså en perfekt dag att inte göra någonting. Ligga i sängen och kolla på
älskade dumburken!
Perfekt i min mening.

Även om min söndag består av BARA plugg i olika formen är jag ganska nöjd
ändå.
Jag är lycklg i hjärtat och mer kan jag inte begära!
Det enda som fattas är 1 månad fram och julpytet är uppe. Cd spelaren spelar
ljuvligt julmusik och det luktar nybakta lussebullar i hela husen. Men den längtar från hålla i ett
litet tag till . Först ska jag längta till min födelsedag som är om en vecka, nästa måndag för att
vara exakt! 8 november 1991 är jag född. Nu ska jag fortsätta plugga och ikväll blir det färsk
lax med potatis, sparris och god sås. MUMS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0