Fredag


Ojojooj vad det regnar här. Det bara vräker ner. Tyvärr blir det inget
solande men jag klararm ig ändå. Vi shoppar i stället. Idag skulle jag,
syster och A till ett shoppingcenter som vi varit på tidigare MEN vi hittade
inte dit men hittade ett annat mycket bättre. Där fanns Zara, H&M,
New Yorker och många många fler affärer. TREVLIGT!

Imorgon ska vi till Italien och shoppa. Mys. Det blir jag, syster, pappa, A & S
(pappas jobbarkompis med fru) samt R & D ( pappas jobbarkompis här i Slovenien
med fru). Very Very nice!

I går körde jag bil utomlands för första gången i mitt liv, det var kul! Körde även
idag. Jag blir fylletaxi då de andra dricker vin!
Mina sandaler har dock gått sönder, vilket gör mig ledsen! Jag älskar dom sandalerna!

Inatt gick jag och la mig kl 3 på natten. satt uppe och pluggade då jag ville bli
klar med mitt 8 sidor långa arbete. Jag blev nästan klar och det sista fixade jag i
morse. Skönt det. Nu är det inskickat och jag kan koncentrera mig på Hemtentan
som ska vara inne om 2 veckor.

NU blir det oth och sedan sängen. Klockan 9 imorgon åker jag till Italien över
dagen, Jippi! Idag har jag förresten varit i Kroatien. 3 länder på 4½ dag, det är
inte illa!

Imorgon blir det American Pancakes till frukost, inte heller fy skam. Nej nu ska jag
sluta babbla och snart får ni lite bilder!

Sov så gott...




Kommentarer
Postat av: Nicolastanja

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-03-03 @ 14:00:29
URL: http://nicolastanja.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0