Hos E i Kalmar...


Just nu är jag hos min bästa vän E i Kalmar. Kom i Onsdagskväll men vi har haft
fullt upp med att vara E& S att jag inte haft en tanke på bloggen. Så det så !

Vi har lagat mat, shoppat, snackat, kollat film, kört bil, handlat mat. Sedan har
vi även städat E´s lägenhet, tvättat betalat räkningar och pluggat. Sådant som
inte är lika roligt men minst lika nödvändigt.

Just nu sitter jag här och E börjar packa för Litauen lite smått. Hon åker på söndag
och likaså gör jag. Då kör jag hem till familj och småsyskon. Det blir söndagsmys
på hög nivå!

E ändrade sig lika snabbt med packandet och nu ska vi värma lite rester. Vi har
hela kylen full som behöver ätas. Det blir dåligt annars och det är ju synd. Vi ska
värma taimat och lasange,
härlig blandning. Men på så sätt får man bestämma lite själv vad man vill ha !
PERFEKT!

Jag och E har lite höst/vinter planer ihop, men inget är helt bestämt än
så det får förbli en liten hemlis ett tag till!

På tal om shopping köpte jag en tröja igår. I LOOOOVE IT!
Den är så skön (och snygg) ...



Idag köpte jag även en ny bok, har länge velat läsa Isabella Löwengrips
bok Egoboost. Idag slog jag till och så snart som möjligt ska jag börja läsa
den. Har hört att den ska vara både lättläst och bra.



I can´t wait!

Nej nu ska jag hjälpa bästa vän med maten, hon är dock snart klar. Haha!
Ps. Hennes lägenhet är superfin vilket är både bra och dåligt. Jag vill också
flytta hemifrån men har dock inte ekonomin just nu, men å andra sidan är jag
glad för E´s skull. Det är SÅ fint och det passar verkligen henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0