Sitter just nu på föreläsning med Ulla,...

Sitter just nu på föreläsning med Ulla, detta berör inte mig så jag tar en blogg paus, är ganska trött idag och sovit dåligt så det ska bli skönt att sova i min stora sköna säng i natt. Imorgon blir det jobb hela dagen och när jag slutat måste jag göra klart min uppgift som ska vara inne på fredag, hade tänkt plugga på flygplatsen idag också, jag har lång tid innan båda flighterna. Och Lotta, svar på din fråga så har INTE snön kommit men här är jättekallt! Snart ska jag lyssna på en stjärnkock som äger en restaurang i sthlm, restaurangen har fått 2 Michelin stjärnor, lite häftigt tycker jag! Nu ska jag lyssna vidare och jag uppdaterar på flygplatsen sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0