Till skolan


Nu ska jag till skolan, jag har inte ätit frukost och inte tagit på mig.
Sitter med täcket runt om mig och myser. Skolan är i min säng= PERFEKT!

Idag är det verkligen höst ute... Regnet smattrar mot min ruta och det blåser
utomhus. JAG ÄLSKAR DETTA VÄDER. Höst för mig är lycka. Jag blir lycklig av
hösten. Det bara är så, jag vet inte varför.



Idag hade jag tänkt bara morotskaka. Den är supersmarrig och jätteenkel att
göra. Ikväll ska jag träffa P& T. Det ska bli väldigt trevligt...

Nej nu måste jag sätta igång att plugga men först tar jag på mig den mysigaste
och tjockaste koftan jag äger, ett par mysboxor och sätter upp håret. Sedan går
jag ner och tömmer min lilla blåsa och kokar mig en kopp te! Det är höstmys på
hög nivå. I mina pauser blir det One Tree Hill. Åh vad det är bra, kan liksom inte
sluta titta på det. Någon annat som är bra är Gossipgirl som startar upp idag. Det
är så bra att jag smäller av! Jag älskar SEPTEMBER då alla tv-serier startar upp igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0