It´s all in your head

Kroppen är tränad, solad, skrubbad, intvålad, avsköljd, benen är nyrakade, ögonbrynen är noppade, naglarna är fixade, tvätten är tvättad. Det är bara rummet som inte är städat men det får bli imorgon! Eller någon annan dag. Nu ska jag hoppa i säng med en andra säsong av O.C. Inte helt fel... Helgen har varit en perfekt helg. Så perfekt att jag inte ens orkar skriva vad jag gjort. Det fina håller jag lite för mig själv!
Nu ska jag borsta mitt hår och smörja in mina torra ben. Sedan ska jag lägga mg i sängen och hoppas på att huvudvärken vill ge med sig! Ha en underbar kväll och ladda inför en ny vecka. Det har jag i alla fall gjort hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0