tvåtusenelva

Dagen har inneburit frukost, tentamen på biblioteket, lunch, fika i stan, hem till bästa vän, sola, handla, titta på tv, titta på dvd, fixa, städa och lite därtill! Dagen har varit intensiv men helt okej. En av dagens bästa är nog faktiskt att jag blev godkänd på mitt projektarbete jag skickade in förra veckan! Inte helt illa pinkat! Nu ska jag se ett avsnitt av OC, städa mitt rum och sedan hoppa i bingen. Imorgon kommer bli en mer stressad dag med 8 1/2 timmes jobb, packade och umgänge med bästa vän. Allt går ihop om man bara vill. MEN jag måste sätta fart om jag ska hinna. Tyvärr har jag bara 24 timmar på ett dygn, hade behövt några till de närmsta dagarna! Men det löser sig en vacker dag det också...

Så till er alla som väntar på recept, bilder på arbetsrum, bilder på min vardag, roliga saker som händer. Det får vänta typ till sommaren. Det är nog då jag har lite mer tid. Kanske!

Sov gott och dröm sött!




Ibland önskar jag att jag vore en elefant. Sådan skönhet, elegans.
Dom verkar ha ett bra liv tycker jag!
Men jag har det inte så pjåkigt själv...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0