Will I survive?

Sitter i mitt nya arbetsrum hos pappa och försöker hitta minsta ligga
gnutta av inspiration till att börja plugga. Kan meddela att det går sådär!
Dagen har bjudit på pannkakslunch och lite packade till både jönköping
och umeå. Ett under att jag är så tidigt med att börja packa. Det är ju hela
3 respektive 4 dagar kvar innan jag åker! Imponerande..
Sitter och väntar på en DRINK min lillasyster ska fixa till mig. Spännande!
Alkoholfri såklart så klockan är tio i två en onsdag, mitt i veckan! Det ska
bli spännande och jag kommer nog med bildbevis senare. Kanske kan jag
luska ur henne receptet också, så ni kan meddela sjukhuset om jag skulle
dö eller något! Ska bli spännande. Nu kommer hon med min drink!
Vi hörs sen, kanske?!

Kommentarer
Postat av: Paui

Ta nu bilder på arbetsrummet! JAG VILL SE :D

2011-04-07 @ 11:07:39
URL: http://pauislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0