Ett slut men bara en början!

Sitter i lobbyn på hotellet. AC sprutar för fullt och och sätter inte foten
utanför dörren, om jag inte måste. Solen gassar på. Jag har duschat och
nu väntar vi på vår buss som går om 40 minuter. Em läser en bok, hör
och häpna! Jag läste precis ut Carolina Gynnings första bok och hon blev
så inspirerad så hon började läsa! Andra boken av Gynning ligger i väskan
och är redo att börja läsas. På planet kanske.
Efter en vecka här är jag slut av värmen och jag ser faktiskt fram emot att
komma hem. Planet går vid 22.10 turkisk tid. Vi landar vid 1 tiden i natt.
Ska bli såååå skönt att komma hem till egen säng.
Men jag har haft en helt underbar vecka här nere! Mer om det kommer med
bilder och text när jag väl är hemma. För nu ska jag försöka slita Emma från
boken och gå ner för att packa det sista. Soo long så ses vi i Sverige nästa gång!
Tack Turkiet för denna resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0