juli, AUGUSTI och september, härlig sommar är det då

 Som tidigare nämnt så var jag inte hemma under augustis första dagar.
Men en liten månadöversikt kommer såklart!

1-6 augusti, TURKIET
6 augusti, Ems pappa fyllde år. 25 igen såklart!
22 augusti, P fyller 20.
26-28 augusti, Sofieros trädgårdsfest

Och det var allt för denna månaden. Inte så mycket men dagarna varvas med
jobb, familj och fina vänner. Ett besök på Ullared ska även hinnas med. Nästa
vecka typ.



Och på tal om något som har med sommar, sol och värme att göra...
En vecker dag skulle jag vilja lära mig surfa. Hade det inte varit helt underbart
att flyga fram på stora höga vågor i ett varmt land som alltid bjuder på solsken?
Surfa, det ska jag lära mig innan jag dör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0