This week

Sådär, denna veckan är jag ledig! Inget jobb. Nada! Ska spendera tiden
som jag gör allra bäst, ta det lugnt, städa, pyssla, se mycket film och serier.
Kanke en tripp till väla med Em. Vem vet?

För tillfället sitter jag här, i mitt arbetsrum, i min pyjamas och dricker en kopp
te. Earl grey! Helt klart min favorit. Arbetsrummet är under process här hemma,
jag städar, rensar, fixar och donar. Skönt att få lite ordning innan skolan börjar
i september.

Dagarna går som vanligt i ett och på lördag är det 20år kalas för P som fyller år
2 dagar senare. Annars händer inte så mycket.

Så nu åker musiken på för om en timme ska jag befinna mig hemma hos mamma,
men det är en annan femma. Idag ska jag bli klar i mitt arbetsrum tänkte jag.
Så, bäst att sätta igång!

Have a wonderful day!


Kommentarer
Postat av: Moster Annelie

När kommer du till mormor då? Hälsa Carina!

2011-08-15 @ 10:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0