HAVE A NICE DAY

Ännu en dag på jobbet. Min frukost ligger i magen. Emma ligger i extrasängen
bredvid och halvsover. Om 45 minuter börjar jobbet och ett pass på 9 timmar.
Jag ligger lite efter i skolan men vad gör det om hundra år. Jag ska ta igen det.
SNART! Bhöver bara ca 10 timmar till på mitt dygn just nu.
Men åh andra sidan, jag har goda planer på G.
Snart kan jag avslöja vad det är! På fredag. Jag lovar.
Men den som väntar på något gott...
Förövrigt så är min praktikplats klar. Det kommer bli på ett ställe utanför
Ystad, typ.
Det kommer bli kanon det här. Det vet jag!
Nu måste jag kila, min bästa vän ska bli avsläppt och min arbetsgivare vill
nog ha mig i tid till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0