Utbildning och 1 december

Tidigt sitter jag nu här, eller det är inte så tidigt men idag börjar jag halv 9. Ska
på utbildning med jobbet om sminkmärket I.d. Idag är det första december och
jag inleder månaden med ett efterlängtat frisörbesök. Åh vad skönt det ska bli att
bli av med sommartopparna som bara hänger där. Idag kommer även nya
varor= fullt upp hela dagen. Så mycket till vila lär det inte bli idag. Men det är okej,
för jag jobbar i morgon också, sedan är jag ledig i 3 dagar och det ska bli skönt.
Efter att ha jobbat 12 dagar på 2 veckor känner jag att jag kan behöva lite ledighet.
Om inte annat för att plugga ikapp det jag lagt åt sidan ett tag. NU måste jag i alla
fall på mig ett par strumpor, fläta håret, äta frukost, packa väskan och sedan bege
mig till jobbet. Idag är nog förresten en av mina rekorddagar. Min klocka ringde för
25minuter sedan (Jag hade ställt om den i sömnen). På 25 minuter har jag hunnit
duscha, klä på mig, sminkat mig, tänt ett första decemberljus och skrivit detta
låååånga inlägg. Slutbabblat för mig. Nu måste jag sätta igång.
Puss och kram, ät en banan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0