första februari tvåtusenelva


Det är den första februari idag. Herregud, våren är på väg och det glädjer mig.
Jag vet inte riktigt vad jag ska börja skriva om idag. Finns så mycket och ingenting.
För tillfället sitter jag och äter choklad till frukost. Ska snart ta mig ner för trappen
och göra en ordentlig frukost. Dagen kommer bestå av plugg, städ och lite andra
nödvändigheter. Och jo, mitt första pass ska utföras ikväll. Ska bli spännande.
Det kommer fler inlägg om helgen och dom kommer jag lägga under rätt datum
så glöm inte att scrolla ner men dom kommer länkas till också när de kommer upp.
En till sak har jag gjort. Jag har bokat tid på blodbanken så på torsdag ska jag gå dit
och testa mig, går allt som det ska kommer jag förhoppningsvis inom kort lämna ½
liter blod. Vad sägs om det?
Nu kurrar magen och jag är hungrig. Ha en underbar tisdag och gör något roligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0