My day in words

Dagen började med att klockan ringde vid halv 7. Uppe med tuppen och in i duschen.
Begav mig till Stinas Skafferi där jag fick börja med att baka en lime och chokladkaka
med limeglasyr. Blev väldigt lyckad (den både såg god ut och luktade gott). Det var en
beställning till imorgon till ett gäng som skulle ha lite förmiddagsfika. Det är inte var
dag som man gör en chokladkaka till 50 personer på 18 ägg! Efter det stekte jag fläsk
och kalkon. gjorde pannkakssmet (detta hjälpte jag Christina med), Pannkakssmeten
var på 140 ägg och DET är absolut inte varje dag man gör det!! Sedan åt jag väldigt god
fisk och sedan hem. Bakade Chocolate Chip Cookies med recept från Christina och jag
måste säga att dom var mycket mycket goda! MUMS! Sedan vet ni vad jag har gjort.
Nu kollar jag på Ally McBeal. Jag har 5 avsnitt kvar av säsong 5, then...

Oj Det blev lite knasigt. Mitt under tiden som jag skrev detta inlägget började lillebror
skrika helt hysteriskt. Andreas vaknade inte så jag sprang ner. Sen fick vi gå på nappjakt
och jag kände mig som Fredrik (heter han så?!) i Solsidan... I alla fall, ner och hämta
lillebror som absolut inte ville somna om. Lät honom springa lite på ovanvåningen sedan
slocknade vi båda 2 i min 90 säng, skaföttes.. Så det gick som det gick. Men men..


Älskade lillebror, du ger mig kärlek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0