SuperHero Wednesday




Bröllopet mellan Brooke och Julian var verkligen såååå mega jätte bra. Usch, jag
gråter till väldigt många filmer och avsnitt men här sprutade mina ögon. Lillasyster
kom in när det va som värst och tyckte att jag var jätte töntig men det var ju ett
så bra avsnitt. Herregud, hur kommer det gå när det väl är bröllop på riktigt i min
närhet. Jaja, den dagen, den sorgen! Eller vad är det man brukar säga?

Och på tal om OneTreeHill så tittade jag på nästa veckas sneak peek och det kommer
bli SuperHero day, kan nog bli riktigt roligt det med. Dock inte som möhippan men
någonting i samma stil!


Brooke, Haley och Quinn som SUPERDUPERHEROES!



(Och jag vet, jag har nog för mycket fritid, är nog faktiskt benägen och hålla med dom
som tycker det. Men är det inte kul?! På så sätt kan ni hålla er lite uppdaterade..
Jag tycker det är kul i alla fall!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0