Where are you tonight?


Bjuder på en gammal och ganska ful bild på mig själv!


Idag är det onsdag, idag är det onsdag, idag är det onsdag. Ska jag säga
det en gång till? Idag är det onsdag!
Hahah.

Idag steg jag upp vid 8. började med engång med tvätten. Jag fick ett ryck.
Så klockan är 11 och jag har hunnit med massor. Smakat ännu en gång av
min goda kaka, ätit frukost, pluggat (lite), tvättat 2 tvättar, strukit min
sängkappa, klätt på mig, lyssnat på massor med bra musik, bäddat min säng,
städat tvättstugan, kollat min tradera, läst alla bloggar jag följer + några till. 

Nu ska jag, tömma diskmaskinen och slänga in en ny tvätt. Sedan ska jag nog ta
en promenad. Det är jätte mega super duper fint väder ute. Nollgradigt men
jättefint! Så får det bli. Har dessutom kommit ut massor av bra avsnitt idag men
piratebay fungerade inte i morse så får testa sen igen. Förresten så kom min hicka
tillbaka. 2 gången idag. SUCK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0