Ally Mcbeal


Jag kollar för tillfället på en serie som heter Ally Mcbeal. Som för övrigt är
väldigt roande. Under seriens gång dyker det upp många kända ansikten
som har stora roller i andra serier. Detta märker man om man kollar på så
mycket serier som jag gör. Haha! Dessa personerna hittade jag under 4
avsnitt (om jag inte minns fel).



Sam Bennett (Private Practice)
Ally McBeal i egen hög person som spelar Kitty McCallister (Brothers and sisters)
Lee McDermott (Desperate Housewives)



Dr. Phil Stark (Grey´s Anatomy)
Mrs. McKlusky (Desperate Housewives)
Cyrus Rose (Gossip Girl)

 

Elizabeth Stevens (F.R.I.E.N.D.S)
Grayson Ellis (Cougar Town)

Dessa personer och många fler dyker upp titt som tätt i Ally´s värld. En
person till som dykt upp för flera säsonger sedan, som jag kommer på
nu på rak arm är Bree Hodge VanDeCamp. Dock ingen bild på henne från
Ally McBeal, men vem vet inte hur Bree ser ut ? OM inte så ser hon ut
såhär i Desperate Housewives.



Nu ska jag inta sängen och lustigt nog kolla på ett avsnitt av ...
Just det, Ally McBeal!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0