Fredag


Idag är det fredag. ÄNTLIGEN! Fast för min del är det typ fredag hela veckan..
Dimman ligger ganska tjock i min stad och jag håller mig nog inne för resten
av dagen? Kanske träffar jag bästa vän. Vi får se. Idag kanske jag ska ta och
ringa mormor. Jag vet att jag sagt det innan men det kom så mycket emellan.
Det blir så ibland.
Idag har jag i alla fall hjälp pappa att handla. Eller, han var inte med. Jag handlade
åt honom. Han gillar det inte och jag bara älskar att gå och strosa i mataffären.
Kläderbutiker däremot har jag lite svårt för. Föredrar internet! Sedan har jag packat
mina saker (bytesdag idag).
En ny omgång av foton kom även idag så dom tänkte jag fixa till kvällen.
Lite plugg ska vi nog få in idag också. För tillfället håller jag på
att baka bröd. Ett fruktansvärt gott sådant! Det börjar lukta massor av goda dofter i
vårt hus! Bild och recept kan ni få lite senare idag kanske, om jag orkar... Ni ska även
få hemligheten bakom min idiotkub. Men den får ni ikväll för jag vill att ni ska vara lite
imponerade ett tag till. (Är jag inte snäll?) Nu måste jag kolla till brödet. Det är inte
klart på långa vägar för jag skulle gissa 1 timme till i ugnen men det luktar gott så jag
måste gå och kolla. Packa upp ska jag nog också göra när jag ändå är i gång. Städa
också kanske? Jag har massor av energi. Men först, tömma tvättmaskinen och sätta
igång en ny! Visste i att jag älskar att tvätta?  
Det blev ett väldigt långt inlägg men så blir det ibland!



Nytvättade kläder och sommar, kan det bli mycket bättre?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0