hmm..


Jag trodde inte att jag skulle vara en sådan som la in låttexter på
bloggen men se där? Låter är så fin, detta får nog bli den första och
den sista.

Ikväll har jag tänkt extra mycket på min mormor. Måste ringa henne
i morgon! Funderar på att åka och hälsa på henne men vi får se hur
det blir med det..

Något som är lite roligare är att idag fyller min syster år. Äh, det förtjänar
ett eget inlägg!

Snart ska jag sova, ska bara vänta på att lillasyster kommer hem. Om
10 minuter ska hon vara hemma, det kan också betyda 30 minuter så vi
får se vart det landrar!

Middagen/ festen hos bästa vän var jättre trevlig. Jättegod mat och fint
sällskap. Till förrätt blev det wokade chiliräkor med västerbottenostpaj
med en chilicreme fraish sås. Till middag ungsstekt vitlökskött med hela
potatisar i ugnen med brunsås och sallad och till efterrätt mjölkchoklad-
pannacotta med hallonsås och grädde toppat med en physalis. Helt i min
smak och allt smakade verkligen supergott!

Sedär, min syster hann hem medan jag hann skriva detta inlägg. Lite
imponerad är jag faktiskt.



Förövrigt så jag har en liter mint och chokladglass i frysen, min favorit
och hur gott är inte det då?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0