Jisses..

 Jisses vilket inlägg det blev. Långt, men lite kul tyckte jag! Kvällen spenderas
med bästa E & C.
Har fått tråkiga nyheter idag. Det är inget jag varken vill eller orkar lägga energi
på.. Jag vet att jag borde men jag vet te hur..
Så för tillfället drömmer jag mig bort till varmare breddgrader! Men nu är det
inte många dagar kvar innan jag sitter på en alptopp med en varm choklad och
njuter av det underbara vädret. Ska bli riktigt skönt att komma iväg. Men än är
det några dagar (läs veckor) kvar innan jag är där. Förresten så har jag massor
med roliga datum att de fram emot detta året. YES, det kommer bli riktigt bra.
Tänkte sammanfatta det här men inte för tillfället. Måste ta undan disken och bya
kläder sen beger jag mig hem till E, som förövrigt bor mer eller mindre 578 m från
mitt hus. Det är inte illa att ha sin allra bästa vän så nära?


Tre tjejer vid ett mindre nyktert tillstånd..



Kommentarer
Postat av: Caroline

bara ett litet <3 till dig.

2011-01-28 @ 14:59:35
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0